luni, 27 decembrie 2010

O faptă bună - Mesaje pentru Cezara - Proba 3 - Calea Sufletului - TROFEUL CELOR ŞASE CĂI - Ediţia a II-a


Pentru anul acesta ne-am gândit că ar fi frumos să facem o faptă bună trimiţând mesajele noastre de încurajare, către Andra Cezara Mihalache, lupişorul din centrul Local „Ecaterina Teodoroiu” din Târgu Jiu.

Am văzut la televizor emisiunea în care a fost prezentat şi cazul ei iar noi ştim că leucemia este o boală cumplită.

Ne-am gândit că-i vom face o mică bucurie de sărbători cu mesajele noastre de încurajare, aşa că fiecare dintre noi, a făcut câte un desen pentru ea. Apoi le-am trimis pe adresa centrului, împreună cu foaia de la bancă cu cei 200 de lei pe care i-am strâns şi i-am pus în contul mamei sale.

Sperăm din toată inima să se facă bine cât mai curând!

Suntem alături de tine Cezara!!!

Textul scris în Jurnal – Proba 3 – Calea Sufletului

Patrula Coresi – Centrul Local “Naparis” Pucioasa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu